Gzmom canım sende negatifmiş bende pozitif çıkmasına ragmen beta degerim 19 çıktı ama tüp bebek transferi olmuştum bu süreçte, ve hamilelik yok degerin 19 çok düşük diyip yolladılar şimdi hala adet olmadım muhtemel 2.3 güne adeti gelir denmesine ragmen kan verdiğim güne kadarda duphaston içiyordum onu artık içme demişti 3 gündür felan içmiyorum adetimi bekliyorum meğer sonucumun ve testin pozitif çıkması vurundugum çatlatma iğnesi yaparmış vücüdun atamadıysa degerler yüksek gösterir dediler kafam hala karışık beklemedeyim adetimi