duyguluanneee kıyamam size geride bir yavrunuzu bırakıp doğuma gitmek eminim üzücüdür ama güzel yanlarını düşünün artık oğlunuz abi olucak, minik bir kardeşi olucak, belki hastaneye onu görmeye gelir 4 lü aile fotoğrafı çekilirsiniz, ertesi gün inşallah hastaneden çıkacağız zaten 😍 Allah sağlıklı güzel kolay kavuşmalar nasip etsin🤍 ben şuan 38+1 deyim, doğum yaptığım gün 38+5 olucam. Bir an önce o gün gelsin istiyorum çok ağırlaştım çünkü 22 kilo aldım😅 ama bir yandan da beni neler bekliyor yeni hayatım nasıl olacak bunu düşünüyorum 😄