haert65 canım seni korkutmak istemem ama benimde öyle oldu 7 haftalikti akıntım kahverengi geldi git gide kahverengi leke oldu ve sonrasında kanamam oldu doktora gittim doktor bır sorun yok ilaç dahi vermedi eve geldim kanamam artı ağrılarım oldu tekrar başka bitaneye gittim oda yolk kesen büyük dedi ilaç vericem ama umutsuz dedi 2 hafta bekledim kanama git gide kırmızıya döndü ilaç fayda etmedi ve gittiğimde hala kalp atışı yoktu ve hala aynı haftadaydi eve geldim düşük yaptım inşallah seninki benim gibi olmaz Allah’ım yüzüne baksın