ayseglylmz ben izmir'de behçet us'da yaptırdım sıra alınmıyor sabah erkenden gidip sıraya giriyorsunuz. biraz gözümde büyümüştü ben de çalıştığım için param kesilmiyor nasılsa diye sıkıştırmadım. o ay 3 kere doktor kontrolüne gittim ama 1 günde o işi hallettim çok şükür. yoksa randevu olsa bulmak imkansız olurdu dediğiniz gibi.