Damladzdslk bende de aynı durum söz konusu 17. Haftama girdim bugün ve dünden beri deli dehşet baş ağrısı yaşıyorum hiçbir şey yapamadım, aynı ağrı bugün de devam ediyor ama dünkü kadar şiddetli değil ve bugün kahvaltıdan sonra istifra ettim. Benim ağrılarım yüksek ihtimalle boyun ve sırt kaslarımdan kaynaklı, çok sert ve ağrı yapıyorlar o da başıma vuruyor ama haftada 2 kere bu denli şiddetli ağrı yaşıyorum