Bende evime geldim akşam yemegımı yapıyorum kolay yemekler pilav salata et yada fırın sebze tarzı , sabah da eşimle hazırlıyoruz kahvaltıyı 5 dk. İş yapmıyorum genelde yatıyorum . Bulaşıkları sudan gecırıyorum eşim yerleştiriyor ilk katını boşaltıyorum alt katını eşime bırakıyorum.
Doktorum rutin işlerine dönebilirsin dedi , hafta bır de dışarı çıkabilirsin yürüyebilirsin dedi. Sanırım herkesin durumu farklı. Ben yine de yatak yaptım oturma odasına yatıyorum yemek yerken oturuyorum sadece