zynpknt merhabalar benimde 20+5te detaylı ultrasonda farkedildi rahim ağzı kısalığı acil serklaj ameliyatına girdim. 16 hafta boyunca yattım, duş ve tuvalet için ayağa kalktım doğru düzgün oturmadım bile. Tuvaletimi ayırdım enfeksiyon riski için, sürekli iç çamaşırı değiştirdim. Günde 3 kez progestan kullandım ve ayda 1 kez antibiyotik kullandım vajinal yoldan yine enfeksiyon olmaması için. Şuan çok şükür 37+5teyiz, 37de dikişlerim alındı şuan doğumun başlamasını bekliyoruz. Bol bol istirahat edin doktorunuz ne derse dinleyin herkesin süreci farklı ilerliyor, bol su için. Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌺