Arkadaşlar ölüyorum geceden beri 32. Haftadayım midemde boğazımda kezzap var yanıyor sanki napsam bilemedim evde süt yok eşim de işte süt iyi gelir diyorlar başka napabilirim ağzıma hiçbir şey sürmedim istifra ettim sabah ağzımda iğrenç ekşi bir tat var su bile içmedim henüz