ardenmom hayırlıyla bende atama bekliyorm, muhtemelen bende karnı burnumda mülakat gireceğim. Bu durum olumsuz etkiler mi diye düşünmeden edemiyor insan. Ama bu gayet normal diyorum. Hamilesin diye atanamazsn diyecekleri yok veya buna bağlı mülakat puanı etkilenmez diyorum. İyi düşünüyorum