ben 38+5 oldum tuvaletimi yaptıktan sonra sümüksü bir jel geldi kan falan yoktu ben nişan mı değilmi anlayamıyorum çünkü hamile olmadan öncede hamileykende hep o şekilde akıntılarım oluyordu bebiş hareket ediyo sancım falanda yok sadece arada kasıklarım ağrıyo oda sürekli çişim gelip tuttum zaman oluyo çok fazla su içmekten de sürekli tuvalete gidiyorm bide benım suyum azmış eğer bu nişansa hastaneye hemen gitmem gerekiyor mu suyum sancım falan yok. Perşembe günü doktora gittim de doktor bir sıkıntı yok dedi Ocak 3 de tahlil sonuçlarım var onun için gidicem bide ben sezaryen olcam onun içinde anesteziye uğruycam. Bu nişan geldimi hemen doktora gitmenin bir anlamı varmı? Korkuyo insan