Ben 4 sene prezervatif ile korundum çok şükür istediğimiz zaman bıraktık şimdi tekrar hamileyim ama doğumdan hemen sonra yine yöntemim aynı olur çevremde güya “doğal” yolla korunan istemeden hamile kalan insanlar var bence hiç riske girmeye değmez 👍🏼 süt koruyor falan diye hiç düşünmemenizi öneririm