3YeLiZzZZz5 Son adet tarihim 24 kasım. Bir boş gebelik bir de düşüğüm var 8 haftalıkken iğneye başladım. Erken gebelik testi pozitif 23 kasım 60 25 kasım 220 beta değerlerim yine boş olmasından korkuyorum var mı bu durumda olan? Akıl verecek olan?
lilii4 3YeLiZzZZz5 betan gayet güzel🧿 bende bir defa boş gebelik yaşadım gerçekten insan bi defa yaşayınca hepsi aynı olacak sanıyor bebişi görene kadar içinde ister istemez bi şüphe oluyor ama sen gönlünü ferah tut kötü şeyler düşünme boş gebelik genelde tekrarlayan bi şey değil Allah’ın izniyle kucağına alırsın bebeğini inşallah🤍
Eda42_ 3YeLiZzZZz5 Çok geçmiş olsun rabbim bu gebeliğinizi tamamına erdirsin inşallah hayırla sağlıkla kucağına alırsın inşallah amin Ben de boş gebelik yaşadım kürtaj oldum tekrar kaç ay korunup hamile kaldınız
3YeLiZzZZz5 Eda42_ geçmiş olsun size de 3-4 ay sonra tekrar denedik. Bu sefer de 9 haftalıkken kalbi durmuştu. Herşeyin hayırlısı yine olsa aynısını diyeceğiz yapacak bir şey yok bozmayın siz de moralinizi. Tedirgin oluyoruz ama hayırlısı demekten başka diyecek bir şey yok
Eda42_ 3YeLiZzZZz5 Zaten öyle tevekkül teslimiyet korkumuz oluyor ama Rabbimin dediği olur bende 1 adet görüp tekrar denemeyi düşünüyorum o yüzden fikir almak istedim inşallah bu defa korktuğunuz olmaz