Merhabalar, işimden dolayı doğudayım. Doğum iznimde Manavgat’a gideceğim. Doğumum orada olacak. Önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı? Özeldeki bir doktordan memnun kaldıysanız onu da yazarsanız sevinirim. İlk gebeliğim. Doğuda doktorlar doğru düzgün bilgi vermiyor. Doğum korkusu da var. Güvenebileceğim iyi bir doktor bulmak istiyorum.