Minnakpopus Kardelennnsen bence buda tamamen hurafe. Benim oğlum durmadı 37+5 de geldi. Arkadaşımın kızıda gelmek bilmedi 41.haftadan mecbur doğuma aldılar
Mucizee80 Kardelennnsen 38+6 ya sezeryan günü vermişti 38+3 te suyum geldi hemen doğuma alındım erkek bebekler bnce daha erken geliyor
Parinas Kardelennnsen 42+0 da doğurdum oğlumu. Ama 37lerde doğuran bile duydum. Erkek kız farkı yok bence yaa ikisi de erken ya da geç olabiliyor
mcansu Kardelennnsen sanırım bebeğin keyfine kalıyor bu durum 36-37da doğum yapan da çok arkadaşım oldu erkek bebeği olup benim 42+4te artık zoraki aldık ordan oğlumu 😅😬 ama kızı olup 41-42de doğuran da çok duydum bende 41de doğanlardanmışım mesela
Candyboy 36 da doğum yaptım oğlum daha erken gelmek istedi ama bir şekilde 36 ya kadar icerde tutmayı basardik
mavibahar Kardelennnsen 39+2 ve 38+3 Rahim ağzı yetmezliğinden dolayı 2 si de serklajlıydı. Serklajı aldıktan yaklaşık 2-3 hafta snr geldiler
Hamide_00 Kardelennnsen valla bende bişeyler yoktu sancım çıkardı ama hissetmezdim isteyerek o hafta da yaptırdım ben beklemeye gerek duymadım 🤭
kayramertannesi Kardelennnsen Hayır be..Bence asıl kızlar geç geliyor kuzenimin çocuğu 40+3 te gelmek bilmedi manda yavrusu bekler gibi en son sezaryen ile almak zorunda kaldılar oksijensiz kalmış
babyUras_ Kardelennnsen ilk oğlum 42 haftalık doğdu bakalım ikinci ne zaman gelicek 😅 ablamında iki oğlu var biri 36 biri 37 haftalik doğdu . Bebek kendi ne zaman isterse o zaman geliyo ya .
Alpmom__ Kardelennnsen 37+2’de doğurcam 🥲 ama oğlumdan kaynaklı değil benden kaynaklı bizim sıkıntımız . Bizim bebeye kalsaydı 40’ı görürdük eminim
mcansu Pinar0711 😅😅 42de doğmayınca sezeryan oldum bende şimdi kızım da mecburi sezeryan 😬 10 haftamız kaldı nasipse
Nananan Kardelennnsen 41+1 de oğlum doğmuştu o da gelmiyordu miyad aşımı olduğu için suni sancı ile doğuma alındım şimdi 33+3 kızımı bekliyorum bakalım o ne zmn gelecek