esca344 benm bebek çok hareketli ama hep 30 dan sonra hareketler yavaşlar diye yazıldığından ben de benmkinde sıkıntı var diye düşünmeye başlamıştım. Sonra sordum 35 ten sonra yavaşlar dediler. Yine yavaslamadi aksine daha çok arttı, şimdi de 37 den sonra diyolar. Bu çocuk yavaşlayacak mi yavaşlamayacak mi doğrusu ne? 😬 Bir tik sakinlesir diye bekledikçe daha çok coşuyor benm kız