zavazingo Ümraniye devlet hastanesinde ilk doğumumu yaptım çok memnun kaldım kadın Doğum ve çocuk üzerine yeni ek binası yapıldığı icin özelden hiçbir farkı yoktu ilgi temizlik konusunda gerçekten çok basarılılardı ayrıca sarılıktan dolayı 3 gün küvözde kaldı oğlum yoğun bakım hemşireleri inanılmaz tatlılardı ve ilgililerdi suan ikinci hamileliğim gene doğumumu orada yapıcam