Kaplumbaaa Kızlar selam 13 haftalık gebeyim doktor folik asit bıraktırdı idrar yolu enfeksiyonum var bu sebeple mi bilmiyorum takviye başldık elenattı sanırım sizde durumlar nedir folik asite devam edilmeli mi
obli Kaplumbaaa 12.haftadan sonra folik asit bırakılıyor zaten doktorun verdiği multivitaminde folik asit var yine. Elenatal kullanıyorsunuz sanırım bende onu kullanıyorum onun içinde var.