Günaydınn kızlar, bir kere daha bu postı açmıştım ama şuan sanırım yine teselliye ihtiyaç var😌 15+3 haftalık olduk sürekli bişey mi oldu korkusuyla yaşıyorum geçem yıl bir düşük yaptım, bu yılda hamile kaldığımdan beri sürekli çevremdeki insanlar bebeklerini kaybetti düşük yaptılar kalbi durdu derken benim psikoloji gitti tamamen eşimde dün akşam bir tulum beğenmiştim onu almak istediğimi söylediğimde ben ne olacağını bilmiyorum daha erken almam dedii tamamen moralim bozuldu benim o da duyduklarından etkileniyor ama direk suratıma pat diye söylemeside zoruma gitti açıkcası canım çekti bir yudum kola içtim diye yaptı bunuda bana güvenmiyormuş güya işte böyle şeyler yaşıyorum karnımda seğirmeler vardı bebek hareketleriydi bugün 3. Gün olucak hiç bi belirti yok normal mii acil yardım edin 🥹