Arkadaşlar bundan 2 gün önce uçağa bindim . Defalarca uçağa binmeme rağmen her bindiğimde aşırı korku ve heyecan oluyor . 11+3 haftalık hamileyim . Çok korktum bebeğime bir şey olmuş mudur ? Elimde değildi ama aşırı heyecan ve panik yaptım . 😥 çok telaşıyım yardımcı olur musunuz ?