O gun bol bol yurudum temızlık yaptm hurma ve sıcak suya gırdım tum tuslara bastım yanı.bebek hareketlero azlıgıyla gece 3 bucukta hastaneye gıttım ve 4 cm acıklıkla doguma alındm 5 gıbı dpgumhaneye alındm nst baglandı muayeneler yapıldı alttan bıraz mudahalelı oldu dogum hızlansın dıe suyum acıldı tum surecde esım yanımdaydı . Orda kısa bı baygınlık gecordı ahhsjsha. Sonra cok az bı sunıyle ve sıcak suyla sancılarm duzene gırdı ıkınma hıssıyle catala alındım 2 3 ıkınmayla bebegım 08.57 de kucagımdaydı suan 1 haftalık tam 3. Bebegım herkes uyyo ama bn uyyamadm sanırım kaygı stres bunlarda gececek bnde bırgun yazmayı ıstemıstm rabbım nasıp ettı allah hepınıze bebegınıze kavusmayı nasıp etsnn okuyanlardan da dua ısterım skntımdan kurtulmak ıcın sımdıden allah razı olsun..