39+5 te randevum vardı muayene oldum. Bebek iri sezeryan olabilirsin birkaç gün sonra tekrar gel bakalım ölçümleri yine yüksek çıkarsa alırız bebeği dediler. Eve gittim aynı akşam az az su geldigini farkettim. Sabaha kadar bekledim su çok az geliyordu ve bebek hareketliydi. Sabah 6 dan sonra biraz daha yoğunlaşınca hastaneye geldik. Sancı ya da açıklık yoktu kendi sancimin gelmesini bekledik. O da olmayınca suni sancı istemedim korktum ondan açıkçası sezeryan istedim. Gece 11 den sonra ameliyata alındım 20 dk sonra kızımı gördüm 🥲 şimdi 2 günlük olduk bile. Hastane odasından yazıyorum kızım uyuyor ben de onu seyrediyorum♥️Allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip eylesin