Sahra25 Ben hamilelikte en küçük şeyin bile yabana atılmaması taraftarıyım. Bizim aman dediğimiz bazen o kadar önemli oluyor ki. Hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. Geçmiyor ama hafifliyor. Sırf bu yüzden erken doğum yapanları biliyorum. Karnım ağrıyor üşütmüşüm diye gittiğim hastaneden rahim ağzı kısalığı diye çıktım. Lütfen canımız ve canımızın canının herşeyden önemli olduğunu kendimize hep hatırlatalım