Rabis1 Canım korkma oncelikle aynı haftada benım de basıma geldi sabah bu saatlerde hastaneye nasıl gittik hatırlamıyorum bile bardaktan su boşaltır gibi pıhtılı kanamam vardı ama cok şükür bebeğim iyiydi , kanama alanım vardı vücut onu dışarı attı bir gun kırmızı kanamam oldu daha sonra iğne ilaç vs derken kahveye döndu rengi sonra da kesildi.. Bol bol su içip dinlen ve ağır iş yapma uzan.. doktorum bana 7 8 haftalık olsa kork sıkıntılı derdım ama bak bebek buyumus artık dedi içim cok rahatlamıştı sende tedirgin olma 😊💐😘😘 Şuan 18+4 oldum bı sıkıntı yok stres yapma bebişin etkilenmesin🙂❤️