Fundaaaa46 Normal doğum olacak inşallah ilk gebeliğim o yüzden tecrübesizim Epidural sizce istesem mi ne diyorsunuz
Byrmm Açılmamı hızlarndırmıştı ama maalesef doğum anında gelen ıkınma hissini hissedemedim ebeler karnıma bastırdı ıkınamadığım için. Ama sancı çekme konusunda çok rahat oluyor sadece kasılmaları hissediyosun çok rahat.
Pinarkorkmazer Fundaaaa46 benim açılmam 2 cm iken yaptılar bence çok rahat bir doğum şekli bir daha epidural olacağım inşallah