busravrc benim iki gece önce aynen böyleydi. Bel ağrısı olarak ve düzensiz başladı. Karnım da bel ağrısı geldiğinde çok sertleşiyordu. Ya da karnım sertleşiyor sonra bel ağrısı yükselerek artıyordu yavaş yavaş. Bu böyle düzensiz şekilde 3 saat kadar gitti. Sonra 2 dkya kadar düştü artık dayanılmaz ve geçmek durmak bilmez oldu acile gittim. 3 cm açılma olmuş nstde de sancilarim düzenli çıktı. Eve gidip duş vs almam önerildi. Ertesi gün yani dün sancı açılma vs durdu. Şu anda da son iki saattir aynı şeyler yine var. Bebek baya hareketli, dediğin gibi içim yırtılıyor benim de. Bel ağrısı oturdu gitmiyor, karın kasılması esnasında yükseliyor ağrı. Vajinaya da aynı dediğin gibi zınk diye bi ağrı geliyor, affedersin makata da öyle. Alttan muayeneye girmediyseniz girin açıklığa baksınlar. Bunlar gerçek doğum sancıları kasılmaları yani. Öyle olmasa açıklık da yapmaz düzenli de olmazdı