Gulperi8 Kızlar bu aralar karnımda bir gerginlik hissediyorum sancım yok ama bir sertlik var sanki magnezyum kullanıyorum karın büyüdüğü için mi bu normal mi
kadr3 Gulperi8 şuan aynı durumdayim 28+5 haftalikim, herhalde normal çocuk buyudugu icin karin buyudugu icindir herhalde, ben ayakta çok duramıyorum karnım geriliyor Bi rahatsızlık oluyuyor aynı cekilde çok ta oturamiyorum
Poyrazefeoz Eğer bebeğin hareketleri normalse bir problem yoktur canım o haftalarda bende aynı şikayetle gittim hem karnım çok sertti hemde bebek hareket etmiyordu nst de şükür bir şey çıkmadı ama çok rahatsız olursan bi doktoruna danış bir sıkıntı yoktur allahın izniyle inşallah
Gulperi8 Poyrazefeoz hareketleri güzel maşallah hissediyorum ama gerginlik var bir karın büyüyor ondan demek ki
Zehrakcr05 Bende 28 hafta oldum kaşık sol alt karnımda ağrı var şuanda bıçak saplanır gibi ikinci hamileliğim ilkte hiç Böyle şeyler yaşamadım her hamilelik aynı değil demekki büyüdükçe Ağrı oluyor
Bluebey Benimde o haftalarda baslamisti rahim kendini doguma hazirliyo demisti doktorum bidey olmadi cok sukur ama herkeste de olmuyo sanirim yururken karnim tas gibi oluyodu zor yuruyodum hala oluyo geceleri