Kızlar selam. Pcosum ve klomen/femara/gonal-f kullanmama rağmen yumurtalarım büyümüyor. Doktorum bu ay da olmazsa ameliyat yapalım dedi. Ovarian Drilling sanırım adı. Yumurtalıklara deliklerin açılması. Bu ameliyattan sonra süreç nasıl oluyor. Hastanede kalmaya gerek oluyor mu ve özellerde fiyatlar nasıl bilginiz var mı 🙏🏻🙏🏻