Merhaba anneler bir ay önce suni sancı ile normal doğum yaptım doğum hikayemi bir önceki forum da yazdım. Doğumda büyük bir hata yaptım bunu sizler de bilinçlenin diye paylaşmak istedim. 40 haftayı geçtik bebeğim doğmadı ben de doğum başlasın ve doğumun kolay olsun diye sürekli egzersiz yaptım merdiven indim çıktım yardım edecek kimsem yoktu evimi tek başıma temizledim herşeyimi tek yaptım derken kendimi öyle yordum ki doğumda sancılara dayanacak gücüm kalmadı doğum ilerledi çatala çıktım tam doğum anında doktor ıkın dedi ben ıkınamadım. Sadece boş boş bağırıdm ilk oğlumda doğuma güçlü gitmiştim çatalda her sancıda çok güçlü ıkındım ama bunda asla ıkınamadım tükenmiştim çünkü kesi atılarak çocuğu çıkardılar ve bebeğim kanalda kaldığı için de küvöze girdi. kendimi çok yordum doğumdan sonra öyle pişman oldum ki. Siz asla doğumdan önce gereğinden fazla hareket etmeyin yorulmayın hele de bir gün önce dinlenin bol bol gücünüzü saklayın ihtiyacınız olacak bir de suni sancı asla anlatılan gibi kötü bişey değilmiş normal sancılarla aynıymış.