Hayırlı geceler arkadaşlar 18 aylık ve 19 günlük kızım var, aralarında asla düzen kuramıyorum zaten lohusaliktan mıdır nedir psikolojik olarak iyi değilim ilk kızıma yetemiyorum uyku düzeni bozuldu, kardeşi geldiğinden beri hırçın oldu çok sinirli bende doğum yaptığım günden beri uyku nedir unuttum resmen annem yanımda büyük kızım onunla uyuyor çünkü kardeşi ağlayınca uyanıyor böyle çözüm buldum ama sabahları ağlayarak odama geliyor içim acıyor böyle ard arda çocuk getirip güzel bi düzen kuran varmi temizlik,yemek çocukların uykusu falan nasıl ayarladnıız bnm düzenim iyice bozuldu yol gösterin:(