ilkanneilkbebek Valla bu kaçıncı ayda yapılıyordu bilmiyorum aya gerek var mı yok mu ama kesinlikle işe yarıyordu ofisteki arkadaşlarıma denemiştim haberleri yokken başlarına birazcık tuz döküyosunuz burnunu kaşırsa erkek çene ağız kısmına götürürse elini kızı oluyormuş, birine kız birine erkek teşhisi koymuştuk doğru çıktı :) denemek isteyenler haberiniz yokmuş gibi tuz attırın bakalım sonuçları da paylaşın
Mommy3589 ilkanneilkbebek bana da yaptılar elimi ağzıma götürünce bağırmaya başladılar ama daha cinsiyetimiz belli olmadı 🤗🤗
Ozge1008 ilkanneilkbebek bana da yapmışlardı kız çıkmıştı. Allah nasip ederse kızım olacak tuttu yani😁