Beyzyzz bi sorun olup olmiyicagini en iyi muhasebeciniz bilir, ben tam 32de aldim bende merak etmistim ogun alamayinca noluyo diye geriye donuk rapor yazilabilir belki ama bazi raporlari islemediklerinde ceza yiyolar sbairim yani sonuc yine muhasebecinize sorun