Yodik 35 haftalık hamileyim 30uncu haftadan itibaren sürekli yüksek benimde. İlk zor zamanlar geçirdiğimden yüksek çıkıyor sanmıştım. Psikolojide etkiliyor deniliyordu. Hem vitaminlerimi kestiler hem diyet yapıyorum gene yüksek benim. Safra asiti testimde bir şey çıkmadı. Karaciğer ultrasonu çektirdim perşembe günü göstermeye gideceğim sonuçlarımı.