rr321rr ağrılar için magnezyum başlamadıysan doktorundan yazmasını talep etmeni öneririm çünkü çok fark ediyor. Karın gerginliği de bebek büyüdüğü zamanlarda çok olur bana. İki üç haftada bir aşırı fenalık hissi veriyordu. Artık son haftalardayım her hafta bazen iki üç günde bir yaşıyorum o hissi. Bebiş sağlıklı büyüsün de biraz katlanacağız artık