Hangisini önerirsiniz kızlar memnun olduklarınızı yazar mısınız Siemens düşünüyorum aslında ama bilemedim. Bir de özellikle servis çok önemli servisiyle sıkıntı yaşamak istemiyorum herhangi bir problem olduğunda halledilmesi gerek benim için. Memnun olmadığınız varsa onları da yazın teşekkürler