Kocaeli şehşr hastanesine önce kadın doğuma aldım randevuyu onda da mesai dışı açılmkş 7 ocakta gideceğim inşallah ondan sonra perinatolojiye yönlendiriyorlarmış sonrasında ayrıntılı usg için gün veriliyormuş. Bende merak ediyorum tarih gelsin sorun çıkmaz umarım mesai dışı diye