Ceydaaas1
Ben 7 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim ve direk randevu alıp gittim zaten çok yakın bir arkadaşım yanında eğitim almış çok övdü doğum yapsam ona giderim çok anaç anne gibi diye gerçekten de konuşurken bile annem annem diye konuşuyor 2010 yılında annem aynı hastanede başka bir doktorda doğum yaptı ama Elif hanımın adını çok duymuş yoğun diye gidememiş ben sizin yerinizde olsam kendimde yaptığım gibi görüşmeye giderim hali tavrı içime sinerse doğum paketini alırım 😊