Kızlar merhaba
22 +6 haftalık gebeyim , detaylı ultrasonda bebeğin boynunda 2 tur kordon olduğunu söyledi doktor hareketli bebeklerde normal dedi ama içim içimi yiyor böyle durum yaşayan oldu mu acaba bir sorun oldumu stresten karnım sertleşiyor artık