Arkadaşlar şimdi ben ayın 24’ünde hastaneye gittim kontrole hani konuşmuştuk ya kahverengi akıntı geliyor diye bunun nedeni için gittim doktorda şu anda hamile değilsin ama rahim duvarının kalınlaştığı için bu akıntı oluyor bu da âdetin yaklaştı demek oluyor dedi ve ben hala ovülasyon kullanmaya devam ediyorum hiçbir gün çift çizgi görmedim dün ve bugün Lavobaya gittiğimde Peçeteye kırmızımsı lekeler geldi acaba adet mi oluyorum yoksa yumurtlama mı geldi Takvime de inanamıyorum çünkü takvimin döngüsünde 28 29 günde bir olanın yumurtlaması 26’sı olarak gösteriyor benim adet aralığım 35 40 45 böyle değişiyor 24’ünde ilişki 25’i ara 26’sı ilişki dün ara böyle devam ettim bugün de ilişki yapıp ay sonu çıkana kadar her gün mü yapmaya başlasam