Sebnemust bende Çarşamba gününe Habibe ayvacı taşana aldım ilk görüşmem olacak.24 haftalık hamileyim.Bu zamana kadar özele gittim Muğla’da..Şimdi eşimin tayini sebebiyle İstanbul’a geri döndüm.çevremde herkes Zeynep Kamil diyor.Ben ise hep şüpheci bakalım Çarşamba nasıl geçecek 🤔
Maddiyatı geçtim özeller işi ticarete dökmüş 5000 diye gidiyorsun Doğuma 8 bine patlıyor.
Bir de hemen sezaryene yönlendiriyorlar.😡
Hem uygun hem düzgün olan bir özelde yokki...