Ben iki kez yaptım ikinci aşırı ilgisizdi boşuna o kadar para verdim 18 saat sancı çektim bir kere ebe gelmedi yanıma en sonunda sezaryen istedim gücüm kalmamıstı sezeryana girince kistim vardı patlatmış sanırım yumurtalıgım ile beraber onu da almış aşırı kanamam olmuş bebek çıkmış kaç saat sonra yanına gitmişim doğumdan sonra doktor bakmadı bile yüzüme suçunu bildiği için o yüzden şimdi gitmiyorum değmiyor yani o para ya