İyi akşamlar hanımlar. Hamileyim we kedim War kedimin aşıları tam benimde testlerime bakıldı normal çıktı. Ama Toksoplazma riskinden korkuyorum. Doktor, anne karnındaki bebeklerde körlüge sebep olur dedi. Kedimizi çok sewiyoruz bırakamayız ama korkuyorum. Kedisi olanlar tecrubelerinizi paylaşır mısınız?