Selindikci35 Merhabalar bugun idrar tahlili yaptirdim saglik ocaginda..enfeksiyon olmadigini soylediler fakat yine de emin olamadim .Bi de dansite ve lökositi yanlis mi yazmislar anlayan var mi acaba yorum yapabilecek https://hizliresim.com/bVBdmd
dml33 Selindikci35 lokosit enfeksiyon oluyo benim bildigim bu ne degisik bi sonuc kagidiyms hic bisey yazmiyo 😊
Selindikci35 dml33 evet bnde anlayamdim..Deger araligini yanlis yere yazmis bnce cnm..dansitenin 1010 olmasi lazim bildigim kadariyla lokositte 8 sanirim
dml33 Selindikci35 barkot vermiyolar mi sizin saglik ocagi interntten kendin bakardn sonuclara ben hep kendim bakiorm
Selindikci35 dml33 canim kan tahlili yaptirdim onun icin barkod verdi fakat idrar tahlilinde vermedi..Zaten idrarimin icine bi cubuk soktu ve ordan bakip bu kagida degeri yazdi..enfeksiyonun yok dedi hemsire
dml33 Selindikci35 ilk defa oyle bi test duyuyorm bana bi tup veriolar ona koyuyosn veriosn kanla birlikte cikiyo sonucum
Selindikci35 dml33 bnde oyle bekliodum cok sasirdim..Ozelde yaptirmiim bosuna demistim ama olmadi sanirim