Serensero İlk gebeliğim ve17-18. Haftalarda hafif hareketler hissetmeye başlamıştım ancak son 1 -2 haftadır hiç hareket hissetmiyorum. Korkmalı mıyım ?
Baby_B Serensero daha erken 28 deyim 24den beri duzenli hissediyorum Ki bazen az hareketli bazen cok hareketli oluyor
babyoz Serensero 18.haftadayım. 3-4 gündür ufak seyirme şeklinde 1 kere de olsa hissederdim, bugün ben de hiç hissetmedim telaş yaptım bende ya :(
Turuncukadin Serensero bence hiç telaş yapma 18. Hafta her gün hareket için erken dedi doktor bana. Hani birkaç günde bir belki olabilir ama sürekli hissedilmeyebilir dedi. Tamamen hissedilmesi için 500 gr olmasını bekliyoruz dedi
babyoz Ebru_ebru yok hayır yapmadım. Daha çarşamba günü de kontrolüm vardı her şey yolundaydı inşallah herşey hala yolundadır 🙏
Ebru_ebru babyoz inşallah 🙏 normal ama bende çok fazla düşünüyordum 20.haftadan sonra hissetmeye başladım.
Serensero Turuncukadin 1-2 gündür yoğun hissetmeye başladım 21. Haftadayım şuan 470 gr olmuş yaklaştık ozaman 😁
Turuncukadin Serensero ay harika ben daha hissetmiyorum tam olarak ya. Yarın sonuç göstermeye gitsem diyorum ama çok da üşeniyorum 😅