Patito__ İn şa ALLAH kötü bir şey yoktur. Eskiden hep gecikirdim ama o zamanlar yumurtlama çok geç olurdu ya da olmazdı çünkü yumurtlama akıntısından anlardım ama bu ay akıntıyı da gördüm. Gece sabaha kadar sancı çekiyorum hafif hafif ama olmuyor 2 gündür ağrı da yok, göğüs hassasiyeti de yok. Hamile olsam zaten çıkardı.