Canlar 13 aralıkta doğum yaptım. Kanda ve idrar yolumda enfeksiyon vardı. Doğum sonrası antibiyotik kullandım. Ancak geçmedi sanırım. Bebeğim küvezde ve ona ilaç gitmesin çabuk toparlasın diye tekrar ilaç almadım. Ama şuan fenayım. İdrarımı yaparken aşırı yanmam var. Doktora gitsem kanamam kesilmedi tahlil yapmadan ilaç yazarlar mı ? Bir de kadın doğuma mı gideyim