Mey58 Kızlar hani diyorlarya 6-7.haftada bebek kesenin sağ üstünde ya da altındaysa kız sol üstünde veya altındaysa erkek diye gerçekten doğru mu bi test edelim solda olup kız çıkan oldu mu ya da tam tersi??? 😂😂
turkan403 Mey58 yalan bacım yalan her bebek her gebelik farklıymş bır o dogru eskilerin lafı kaynanama diyodum kızımda böyle degldm v.s her cocuk bir olmaz derdi dogurymuş 🤭
Mey58 turkan403 banada kız demiştin ama hala öğrenemedik biz cinsiyeti 7 sinde kontrolüm var heyecanla bekliyorum bakalım
Mey58 turkan403 turkan403 ikinci gebelik birinciden çok farklıysa mesela cinsiyette farklıdır derler o teoride mi çürüdü şimdi 😂😂😂
turkan403 Mey58 tabi ikinci de herkes erkek dedi doktor bile😂 ama kızım oldu üc gebelik şuan 30haftalk olucaz ona da 10+6dan beri doktor kız dedi yanılmadı ama cok farklı geçiyo kızlarıma göre tabiki herkes cevremde diyolar aynı erkek gbi karnın😂 kız diyorum şaşırıyolar
Mey58 turkan403 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 erkeğide bir kızıda sağlıklı olsunlarda kız olmuş erkek olmuş hiç önemi yok🥰
Mey58 turkan403 15 haftalıkken gittim doktor kıza benzettim dedi ama kesin konuşmadı ultrasonda iyi değildi bide net göremedim dedi 🥲
Mey58 turkan403 15 haftalıkken gittim doktor kıza benzettim dedi ama kesin konuşmadı ultrasonda iyi değildi bide net göremedim dedi 🥲