Arkadaşlar merhaba , ben özerl bir bankada çalışıyorum ve şuan23haftalıj hamileyim, malesef şube müdürüm çok geç çıkan biri( normalde mesaimiz 6dabitiyor) ben izin alarak 6:40da falan çıkıyorum ve malesef trafikten dolayı eve varışım 1saati buluyor, çıkış saati konusuna o kadar takıl bir kadınki konuşmaya cesaret edemiyorum ( ve aslında 17:30da çıkabileceğimi biliyorum) malesef rahim kısalması tanısı ile 10gündür evdeyim en sonki kontrolde herley normal cıktı ptesi tekrar başlayacağım ama çok strese girdim çıkışı düşünerek ne yapacaağım bilmiyorum konusamadığım için kendime sinir oluyorum :(