Tatliskoo yok yaptiramdik pandemi var diye kimse risk almak istemedi sonrada oğlum 17 aylıkken bezi bıraktı götürdük çocuk cerrahi ben yapamam bu çocuk organının bilincine gelmiş psikolojik sorun yaşar dediler 5 yaşından sonra gelin dedi ikinci bebeğim de erkek olursa oğlumda tam 5 yaş olucak doğumda ikisini bir yaptırmayı düşünüyorum ama bizim İzmir’den gelirken normal dendi ama yine takip yapilacak dendi eskiden 2 ayda 1 di buraya geldik ne protein kaçağı ne başka bişey var doktor dedi 4 5 aya bir bakilacak normal bu çocuğun dediler 6 mm di sonra doktorlar gitti 1 yıl dolunca 4 ay gelmeyince ve hala yok o hastanede üniversiteye gittik orda ölçüm oldu 13mm dendi sonra 2 ay sonra tekrar ölçüm dedi gitti 6mm biri 5mm biri dendi şimdi tekrar ölçüm oldu 3 ay sonra 11 mm dedi doktor böyle olmaz işeme testi olacak başka yere sevk etti adam alet yok siraya koydum dedi 18 ekimden beri sıra bekliyoruz onu beklemicem artık ultrason tekrar yapılmasını isticem üroloji bakıyor şimdi üniversitede onu cekilmeden gelme dedi ama geleceği yok daha arıyorum 15 güne bir adam sıra var daha diyor kaç kişi var önümde diyorum sinirlendim bagiridm artık dediği 5 yaş altına yapılmıyor zaten mecbur sirannizi bekleyin dedi herhalde 5 yaşına kadar bekletecek yani