Pnrrr 33 haftalık oldum kasılma var bebek kendini sıkıyor evde nidicard kullanıyorum ama bgün biraz sıklaştı kasılmalar hastaneye gitmek de pek istemiyorum direk alttan bakıyorlar artık sıkıldım n zaman gitmeliyim şuan gitmesem bir sıkıntı olur mu
Momoftuna Pnrrr kasılmayla beraber sancı varsa mutlaka gitmelisiniz. Benimde kasılmalarım oluyor serum takıyorlar rahatlatıyor.