Merve_byk Kızlar ben 50 gr lık şeker yüklemesi yaptıtdım açlık şekerin 83, yükleme sonucu 190.Doktorum 100 gr daha yükleme istedi böyle olanlar var mı? Normalde şeker de yok bebde 52 kilo ile başladım çok da zayıftım